fredag 27 november 2009

Tystnad råder

I alla fall har det varit tyst på bloggen.
En liten spruta gjorde mig matt ett par dagar men hellre ett par dagar än flera veckor.
Stjärnorna i fönsterna är uppe och blommorna i fönsterna är på plats.
Snart sitter jag på flyget till Stockholm för en härlig tjejhelg.
En tur till gamla stan är inplanerad och middag med vänner inbokad.
För övrigt ska vi tjejer bara njuta av en ledig helg utan barn och man.
Det sista kommer säkert ge en viss seperationsångest eftersom jag inte varit ifrån familjen så här länge. Så det är minsann på tiden att jag är det.
Jag får njuta av julskyltningen i Stockholm och kommer hem i tid för att hjälpa sonens skolklass att sälja strumpor på byns julskyltning.

1 kommentar:

Ulrika Berg Nilsson sa...

Hoppas att du hade en underbar Stockholmshelg!!

Kramen

Leta i den här bloggen