torsdag 12 november 2009

Charlie´s house



Charlie´s House har de mest fantastiska skorpor.

Egentligen skulle jag nästan vilja definiera det som kakor eftersom jag förknippar skorpor med torrt och smaklöst. Och det är det sista man kan säga om deras produkter.

Valet är inte lätt när jag ska köpa. Vill jag ha saffranskorpor, kanelskorpor eller ingefära & apelsin? Barnen är helt tokiga i deras skorpor så vi har snart gått igenom hela sortimentet av smaker. En saffranskorpa och en stor mugg te eller julmust. Advent är snart här!


Bilden kommer från deras hemsida.

5 kommentarer:

Julhuset sa...

Vad roligt att fortfarande hitta nya julbloggar, länkar om det är ok.

Julstökaren sa...

Vad roligt att du hittade hit.Välkommen.
Du får gärna länka till mig.

Jul i laloland sa...

Hej. Hittade dig via Julhuset. Jag länkar jag också =)

julstök sa...

Vad roligt att ni hittar hit för då hittar jag er. Välkommen

Jul i laloland sa...

Självklart är det okej. Bara kul med fler jultokar!

kram /J

Leta i den här bloggen